Monday, September 26, 2011

A.k.u B.a.n.g.g.a.!



Aku Punya Cerita


Assalamualaikum!

Hello bloggers, AKU (bukan nama sebenar) baru jer nak berbloging.. sebenarnya dah lama ada blog (tak active pon)..tapi sejak pembabitan dalam industri pengangguran ni rasa macam nak merepek lah pulak.. thats why aku letak tagline pun AKU PUNYA CERITA.. so anda2 diluar sana jangan mudah terpengaruh dengan apa2 isi kandungan dalam BLOG ini ok.. Mungkin menipu, mungkin toyol tahyul dan mungkin juga di luar norma pemikiran manusia..so awal2 aku dah cakap , pasni jangan claim insurans or ape2 yang berkaitan dengan tuntutan dan hak dari tribunal pembaca (ada ke?) So aku CERITA sikit la tentang bengapnye tak bijaknye aku nak memulakan blog ni. Panjang ceritanya, jadi aku pendekkan lah bahawasanya aku memang blurr dan tak tau dah pasal blog2 ni...yang aku tau hanya lah block2 LEGO budak2 tu... Kalau ada sesape yang expert pasal blog ni sharing2 la sebab aku tengok banyak jugak blog2 yang comel lote, hensem2 dan cantik2 belaka... Dengan rasa bangganya dapat post kat BLOG AKU PUNYA CERITA ni, aku rasa macam nak joget 

macam ni! OK??

No comments: