Wednesday, October 5, 2011

Ada Lagi sorang nak ikut macam kes Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara? Publisiti atau???

Sebelum ni aku ada baca kes pasal Mak cik Hajjah Sitt Al-Wuzara tu.. Korang pun mesti dah pernah baca kan hal tu..
So harini sedap2 aku main facebook terjumpa lah pulak dengan satu lagi mahluk yang aku pun tak kenal la.. tengok cara lebih kurang macam Kes Mak Cik Sitt.. Duk menghina dengan post yang aku sendiri tak tau nak cakap ape..istighfar banyak2 dalam hati ...

Tujuan utama aku tak tau..tujuan sampingan lagi lah aku tak tau...kan..
So korang rasa ape nak jadi dengan diorg ni? Dan cuba korang tgk... antara post2 dia di facebook..




ha...masalahnye ramai pulak yang like kat status tu..kalau ada delete aku nak tekan dulu.
kalau komen kat FB tu korang tak payah cakap lah... tak sanggup dah nak baca beriban tu...
apepun yang terjadi biarlah ALLAH SWT yang berikan balasan pada beliau2 ni...

p/s:sorry kualiti video tak bagus lah...korang g lah terjah FB dia.ok daa~~



7 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

mereka hanya hendak publisiti dan mempergunakan agama ISLAM sebagai agenda
WTF~@

KaK LimAh Si SupiR said...

maken lame maken byk kes mcm ni..haihhh =_=

WS said...

visit/real ciss ...check it .. visit me back :)

I am Follower #151 ...Please follow me back .

Unknown said...

Memang pun... publisiti murahan tak bertempat..

Unknown said...

WS im done follow ur blog...tq

Dkna Abza said...

dkna lawat sini... :)

selamat malam...

Sha said...

wlu hny bc sket je stts bdk tuh..trus trg sy xsggp nk hbiskn bc stts2 dye..

sungguh xpatut dye buat mcm tuh..
kalo dye islam lagi lah xptt dye buat mcm tuh..

kalo bkn islam, dye xde hak nk hina2 bagai mcm tuh..

sdey btol dgn keadaan umat yg dh akhir2 zaman nih..